قیمت میلگرد ساده لحظه ای آنلاین 22 مهر آهن پخش

میلگرد ساده صنعتی با توجه به استاندارد مورد استفاده در تولید و ترکیب شیمیایی اولیه، انواع مختلفی دارد. میلگرد ساده عموماً به نام میلگرد A1 شناخته شده و مطابق با این استاندارد تولید می‌شود. میلگردهایی با ترکیب شیمیایی مختلف، میلگرد آلیاژی نام دارند و خواص، قیمت و کاربرد آن‌ها نیز متفاوت است. میلگردهای ساده از قطر 5.5 تا ۲۰۰ میلی‌متر تولید می‌شوند که از گروه میلگردهای نرم هستند، مقاومت کششی و مقاومت تسلیم آنها را با استفاده از جداول استاندارد می‌توان مشخص کرد. البته در اینجا باید تاکید نمود جنس فولادی که در تولید سیم مفتول به کار می رود با فولادی که در مصارف ساختمانی است کاملا متفاوت است.

برای خرید از شهر مفتول و مشاوره رایگان کارشناسان این شرکت‌ می‌توانید به صفحه محصول مورد نظر خود مراجعه نمایید. ساخت قطعات خودرو، ساخت اتصالات صنعتی، اتصالات ساختمانی، اتصالات زیربنایی در بزرگراه‌ها و … خرید میلگرد ساده معمولا به صورت شاخه‌ای و کلافی است اما مجموعه آهن پرایس هیچ محدودیت وزنی ندارد و به صورت شاخه‌ای نیز عرضه می‌کند. علاوه بر این، طبق گفته‌های رئیس اتحادیه فروشندگان آهن، بازار‌های صادراتی هم امسال بازار خوبی نبوده و به جای ایران، ترکیه با برنامه‌ریزی توانسته موفقیت‌های بیشتری در منطقه کسب کند. با توجه به این شرایط و طبق گفته‌های فعالان بازار به تظر می‌رسد شرط رونق بازار در بازار آهن، برنامه‌ریزی برای صادرات یا رونق ساخت و ساز مسکن خواهد بود. هرچند معادلات بین‌المللی در حال حاضر باعث بهم‌ریختگی بازار‌های داخلی در کشور شده است.

میلگرد ساده

بیشتر صنایع تولید کننده میخ، پیچ و مهره از میلگرد ساده برای تولید محصولات خود استفاده می کنند و از مشتریان ثبات میلگرد محسوب می شوند. همچنین کارخانه های سازنده اتصالات فولادی نیز مشتریان دائمی میلگرد ساده فولادی هستند. این استاندارد باعث می شود که میلگردهای ساده خاصیت برش و خم کاری بسیار بالایی داشته باشند و در آهنگری و جوشکاری استفاده شوند. دو نوع میلگرد در بازار فولاد کشور عرضه می شود و مشتریان این محصول از انواع میلگرد ساده و میلگرد آجدار، نسبت به نیاز خود، انتخاب و خریداری می کنند.

میلگرد ساده

در یک جمعع بندی کلی می‌توان نتیجه گرفت کلاف ساده دارای خاصیت انعطاف‌پذیری بسیار مطلوبی نسبت به میلگرد است. برای ساخت کلاف، میلگرد تولید شده ساده را پس از تولید به روش نورد به دور حلقه‌های مخصوص پیچیده و به بخش خنک کننده منتقل می‌کنند. این مسئله سبب می‌شود تا به شکل کلاف در آمده و در همان حالت بسته‌بندی شده و وارد بازار شود. میلگرد ساده مهم‌ترین نقش در ساخت و سازهای ساختمانی داردکه برای استحکام کافی ساختمان استفاده از میلگرد بسیار با اهمیت میباشد. باید بدانید که بتن تنها برای افزایش استحکام کاربردی ندارد و میبایست همراه با میل گرد استفاده شود.

این محصول در اندازه‌ها و قطرهای مختلفی
تولید می‌شود و کاربردهای بسیار متنوعی دارد. از دیگر کاربرد میلگرد ساده در صنعت می‌توان
به ساخت میلگرد ترانس، پیچ و مهره، قطعه‌سازی و ساخت لولا
و اتصالات آهنی اشاره کرد. حال که با اهمیت میلگرد و قیمت آن در دنیای فولاد آشنا شدید، بهتر است بدانید این محصول یکی از فلزات جدا نشدنی از صنعت ساخت و ساز می شود و نبود آن منجر به پدید آمدن مشکلات ناگواری خواهد شد. در واقع میلگرد یک میله طویل با سطح مقطع دایره ای توپر می باشد که در دو نوع ساده و آجدار در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد.

خاصیت جوش پذیری میلگرد ساده در واقع به دلیل جنس فولاد سازنده آن است. میلگرد ساده را میتوان از طرق مختلفی مانند جوشکاری از طریق برق، Co2 و … جوشکاری کرد.مزایای میلگرد ساده بر قیمت میلگرد ساده تاثیر گذار است. میلگرد ساده دارای مقاومت کششی معادل ۳۶۰ مگاپاسکال (نیوتن بر میلی‌متر مربع) و نرخ پلاستیسیته ۲۵ درصد است.

طبق جدول وزنی فوق، وزن میلگرد سایز 14 بناب برابر است با 13.88 کیلوگرم که بر اساس قیمت روز هر کیلو، قیمت هر شاخه محاسبه خواهد شد. اصولاً برای شناسایی میلگرد بستر، نام کارخانه تولیدکننده و علامت اختصاری آن باید بر روی بدنه میلگرد حک شود و همین‌طور باید مشخصات انواع میلگرد بستر نیز به طور دقیق به هنگام خرید ثبت گردد. یکی از روش‌ها ایجاد ایمنی و استحکام در ساختمان‌ها، اجرای میلگرد موسوم به میلگرد بستر است.

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های محاسبه وزن میلگرد، استفاده از فرمول زیر است که طبق استاندارد آلمانی DIN به‌دست آمده است. در روش‌های دیگر، وزن را به‌ازای هر متر محاسبه می‌کنند؛ اما این فرمول، وزن قطعه را به‌ازای متراژ مورد نیاز شما حساب می‌کند. برای خرید بهترین میلگرد بستر با استانداردهای مورد قبول بهتر است به نمایندگی‌های معتبر فروش میلگرد همچون آهن اسپات (ahanspot) به عنوان مرجعی مطمئن در بازار آهن  مراجعه نمایید.

  • میلگرد آجدار آهن یا آرماتور فولادی است که در بتن برای جبران مقاومت کششی پایین آن ( بتن ) مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • میلگرد ساده اندازه مختلفی دارد و بهترین آن که در رابیتس‌کاری کاربرد دارد، نوع 10 ساده سبک می‌باشد.
  • میلگرد آجدار که اغلب در ساخت و ساز مورد استفاده قرار میگیرد، دارای شیار ها و دندانه هایی روی خود است که دلیل آجدار نیز به همین دلیل است.
  • نرخ روزانه میلگرد ساده به صورت روزانه در وب سایت آهن پرس به روز رسانی می شود.
  • همانطور که می‌دانید ضایعات بخش جدایی ناپذیر از تمام محصولات آهن می‌باشد که در قیمت میلگرد ساده تأثیرگذار است.

میله های تقویت شده فولادی برای کمک به بتن در مقاومت در برابر نیروهای تنش استفاده می شود. بتن به اندازه کافی قوی است که به طور طبیعی نیروها را فشرده کند ، اما نیروهای تنشی می توانند آن را ترک کنند. در ادامه فرآیند تولید، شمش‌های نورد شده به کمک گیوتین به اندازه‌های از پیش تعیین شده تقسیم می‌شوند.

میلگرد ساده

ابتدا شمش های فولادی را تا 1000 الی 1100 درجه سانتی گراد گرم می کنیم تا وارد مرحله شکل پذیری شود. سپس مواد بر روی رول هایی قرار می گیرد تا از عرض و قطر آن‌ ها کاسته و به طول آن‌ها اضافه شود. در مرحله آخر مطابق با استاندارد مورد نظر به طول و سایز مورد نظر تولید می شوند. سپس به طول و اندازه های مختلفی برش کاری شده و وارد انبار می شود. در این حالت میلگرد از فرو آلیاژ مورد نظر به وجود می‌آید و تحت فرایند نور قرار می‌گیرد.

این نوع از میلگردها که به طور حتم آنها را مشاهده کرده‌اید، در سطح بیرونی خود دارای آج هستند. به برش‌هایی که روی این دسته از میلگردها انجام داده شده، آج می‌گویند. برش‌های انجام شده روی میلگردهای آجدار به شکل‌های متفاوتی وجود دارند و همین عامل می‌تواند برای دسته بندی میلگردهای آجدار استفاده شود.

میلگرد ساده

تقریبا از همان سال هایی که شرکت های اصفهان آهن آپادانا و اکسین پولاد نقش جهان با سایت های خود به آدرس های و در فضای آنلاین حضور پیدا کردند، سایت آهن باکس نیز با دامنه حضور خود را بر بستر مجازی اعلام نمود. در سایت شرکت اکسین پولاد نقش جهان میلگرد آلیاژی عنوان شده که راز رشد این مجموعه در ارتباط قوی و موثر با مشتریان است. آهن آنلاین با ارائه گزارش های دقیق از عملکرد خود به مشتریان، توانسته قدم های نوآورانه ای را نسبت به رقبای خود برداشته و فاصله خود را با آنها همانند اصفهان آهن حفظ نماید.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما
این سایت تنها به عنوان یکی از منابع ممکن برای مطالعه و بررسی اطلاعات ارائه شده است، بنابراین استفاده از این محتوا باید با توجه به دیدگاه‌ها و منابع دیگری همراه باشد و توصیه به استفاده از آن نیست.