کمک به بهسازی زیارتگاه ها یکی از بقایای صالحات است

حجت الاسلام حسن زاده در جلسه ستاد توسعه و آبادانی شهرستان میانداب با بیان اینکه مردم ایران اسلامی و شهرستان میاندوب عاشق طهارت اهل بیت هستند، گفت: عشق به اهل بیت اهل بیت علیهم السلام. ) در دل مردم می جوشد و این را در ایام اربعین می بینیم و علیرغم تمام تلاش های دشمنان برای کاهش اربعین حسینی شاهد حضور گسترده زائران و ارادتمندان اباعبدالله حسین بودیم.

امام جمعه میاندووب با تاکید بر اینکه تقویت ستاد بازسازی عتبات عالیات مهم است و در این زمینه باید از توانمندی های مختلف استفاده کرد، افزود: کمک به بازسازی بقاع اصیل نشان از فضیلت است و مردم. میاندووب همیشه در کارهای خیر پیشرو بوده اند.

وی با اشاره به ایام اربعین حسینی و پیاده روی اربعین در عراق و داخل کشور، مصداق محبت مردم به اهل بیت علیهم السلام بود و گفت: در ایام اربعین شاهد صحنه های زیبایی بودیم و همه دست به کار شدند. بهترین رفتار اربعین را شروع کردند.

حسن زاده با بیان اینکه موفقیت در ارائه خدمات به زائران اربعین دستاورد بزرگی است، تصریح کرد: در ایام پیاده روی اربعین همکاری ادارات مختلف و حضور مردم چشمگیر بود و این مایه خوشحالی است.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به تلاش و برگزاری جلسات مختلف به منظور ساماندهی موکب های میاندوآبی در کشور عراق و در ورودی میاندوآب گفت: همه با اتحاد و وحدت به میدان آمدند و ما در نظر داریم. این یک فال نیک است

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اقدامات و نحوه ارائه خدمات به موکب های اربعینی باید جمع بندی و بازنگری شود، افزود: باید در این زمینه مشکل وجود داشته باشد. کاستی های سال های آینده را در نظر بگیریم و برطرف کنیم تا با برنامه ریزی و همکاری بهتر پیش برویم.

حسن زاده با بیان اینکه امروز شاهد راهپیمایی میلیونی مردم به برکت خون شهدا و مدافعان حرم هستیم، گفت: اربعینی حسینی اوج پیوند ملت ایران و عراق است که مدیون آن است. به رهبری ایران اسلامی.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما