بهترین شرکت تعمیرات مبل را از ما بخواهید 09102006753

شما با تعمیر کردن مبل استیل به مراتب هزینه خیلی بیشتری را می توانید صرفه جویی کنید. این مجموعه کلیه خدمات تعمیرات مبل از جمله رویه کوبی، رنگ کاری و نجاری را انجام میدهد. بنابراین حتی اگر چوب های مبل آسیب جزئی دیده باشند، میتوان به کمک تعمیرات آنها را نوسازی کرد و همچنان مورد استفاده قرار داد.

اما زمانی که یک مجموعه معتبر از تعمیرات مبل ارزان صحبت می‌کند، به معنی حذف هزینه‌های اضافی است. چنین مجموعه‌ای با تأمین مواد اولیه مورد نیاز از تولید کننده‌ها و حذف واسطه‌ها می‌تواند هزینه تمام شده تعمیرات را کاهش دهد. با توجه به اینکه استفاده از مبلمان و سرویس های راحتی ، در اکثر خانه ها وجود دارد، استفاده از خدمات تعمیر و تعویض بخش های مختلف یک دست مبل ، هم گسترش و رواج بیشتری پیدا کرده است. بعد از مدتی استفاده از مبل ها فوم , اسفنج و یا فنر مبلمان دچار خرابی میشوند و همین موضوع باعث میشود که تشک یا کفی مبل دچار فرورفتگی شود.

تعمیر اسفنج مبل راحتی ، تعویض پارچه مبل راحتی ، تعمیر شکستگی مبل , تعمیر مبل ال , تعمیر مبل چرم , تعمیر مبل چستر و کلاف از جمله خدماتی هستند که توسط مجموعه خانه شیک به مشتریان عزیر ارائه میشود و در ادامه به همه آنها میپردازیم. با تهیه محصولی که از بهترین چوب برای مبل ساخته شده است، میتوانید سالیان سال از آن استفاده کنید. حتی در صورتی که رویه و پارچه مبل کهنه شد، تنها کافی است آن را به مرکز حرفه ای برای تعمیرات بسپارید.

  • این مبل ها نیز مانند انواع مبل بعد از مدتی نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات دارند.
  • تعمیر فنر مبل , در صورت خراب شدن قسمت نشیمن مبل نیازی به خرید مبل جدید نیست چرا که تعمیرکاران با تجربه ما با کمترین هزینه و بهترین کیفیت مبل شما مثل روز اول تحویل‌تان خواهند داد.
  • البته باید توجه داشته باشید که برای استعلام قیمت دقیق لازم است تا تصویر مبلمان خود را برای کارشناسان ما ارسال کنید تا قیمت تعمیر مبل به صورت دقیق خدمت شما اعلام شود.
  • نجاری مبل، تعمیر و مرمت بخش های مختلف انواع مبل را نیز شامل میشود و در صورتیکه مبل کیفیت خود را از دست داده باشد میتوانید آنرا به کارگاه نجاری بسپارید تا اقدامات لازم برای احیا آن صورت گیرد.
  • تعمیر مبل به مجموعه اقدامات و خدماتی گفته می شود که سبب نو شدن مبلمان کارکرده و تعویض قسمت های آسیب دیده مبل ، می باشد.

هزینه تعمیرات مبل استیل و مبلمان سلطنتی، از مبل‌های راحتی بیشتر است. این اختلاف قیمت، به دلیل وجود ظرافت‌های بیشتر در رویه کوبی و بدنه اصلی مبل است. البته این دلیل، منطقا نباید شما را از تعمیر این نوع از مبلمان منصرف کند. زیرا اولا تعمیرات مبل استیل بسیار به صرفه‌تر خرید یک ست نوع از آن است.

Sofashik تعمیر مبل

برای بررسی سوابق کاری مجموعه ما میتوانید به سایت خانه شیک مراجعه کنید. در این سایت نمونه کارهای پیشین این مجموعه در زمینه تعمیرات انواع مبلمان وجود دارد. شما همچنین میتوانید سفارش تعمیرات مبل کرج را به صورت آنلاین ثبت کنید. نجاری در تعمیرات مبل نقش اصلی را ایفا می کند و بخش های عمده ای از آن را در می گیرید و کیفیت  نهایی مبل بدان وابسته است  این بخش از تعمیر فریم مبل تا عملیات پرداخت روی مبل را در بر می گیرد. نجاری در تعمیر مبل می تواند به شما بگویید که آیا مبلمان شما ارزش تعمیر دارند یا نه ؟ در برخی موارد به قدری فریم و اسکلت مبل فرسوده و معیوب هستند که ارزش هیچ گونه تعمیری را ندارند. به طور کل هر مبلمانی بنا به متریال به کار رفته در آن، نوع اسکلت بندی و همچنین میزان خرابی و آسیب دیدگی به اقدامات متفاوتی در فرآيند تعمیرات نیاز دارد.

رنج قیمت تعمیرات مبل به دلیل وجود همین عوامل، بسیار گسترده است و به همین دلیل تعمیرکاران بدون حضور در محل و بررسی مبلمان به صورت دقیق قادر به بیان قیمت تعمیرات مبلمان نیستند. مبل های سلطنتی از ظرافت و تزیین بسیاری در ساختار خود بهره مند می شوند. این مبل ها نیز مانند انواع مبل بعد از مدتی نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات دارند.

Sofashik تعمیر مبل

در نهایت نیز می‌توانید به صورت آنلاین یا تلفنی درخواست رویه کوبی و تعمیرات مبلمان را ثبت کنید. به طور کلی در این فرآیند هر آنچه به جز اسکلت مبلمان آسیب دیده باشد، تعویض یا تعمیر می‌شود. این موضوع در نهایت باعث می‌شود که مبلمان راحتی و شکل ابتدایی خود را به دست آورد و همچنین ظاهری زیباتر و جدید پیدا کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد فرایند رویه کوبی مبلمان می‌توانید مقاله زبان اصلی موجود در لینک را مطالعه کنید.

Sofashik تعمیر مبل

تغییر در ظاهر مبلمان تاثیر مستقیمی در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل دارد. امروزه با توجه به بالا رفتن قیمت مبلمان، تعویض آنها تصمیم مناسبی نیست. بلکه با خدماتی مانند تغییر رنگ مبلمان قدیمی یا رنگ کاری مبل می توانید با هزینه های نسبتا کمتر، ظاهر آنها را نونوار کنید. رنگ آمیزی مجدد لوازم چوبی از جمله راه های اقتصادی برای ایجاد تغییرات مثبت و زیبا در تمام لوازم چوبی منزل است. لوازم چوبی منزل مانند تختخواب، میز نهارخوری و غیره ممکن است طی مرور زمان زیبایی اولیه را نداشته باشند. به این ترتیب نیاز به تغییر رنگ مبل یا نقاشی میز ناهارخوری می باشد.

امروزه دیگر در بیشتر خانه ها میتوان مبل یافت و معمولا افراد برای شیک تر کردن دکوراسیون داخلی منزل خود اقدام به خرید مبل می کنند. اما بعد از گذشت چندین سال دیگر این مبل ها رنگ و لعاب گذشته را ندارند و دیگر زیبایی قبل را دارا نمی باشند. برای برطرف کردن این مشکل و دوباره جذاب کردن مبلتان میتوانید در کنار تعمیرات مبلمان خود اقدام به رنگ کاری مبل کنید. اگر در تهران یا کرج هستید می توانید از خدمات تعویض رنگ مبل خانه شیک استفاده کنید و مبلتان را دوباره مانند روز اول جذاب و شیک کنید . زمانی که شما مبلمان خود را برای تعمیر به دست تعمیرکار می سپارید علاوه بر انتخاب پارچه مبلی مناسب و شیک برای رویه کوبی مبل باید در نظر داشته باشید که رنگ کاری و طلاکاری مبل شما نیز کاملا به صورت اصولی انجام شود. رنگ کاری و طلاکاری در تعمیرات مبل کامل کننده رویه کوبی است زیرا یک رنگ کاری اصولی و هماهنگ با پارچه مبلی سبب به چشم آمدن هرچه بیشتر طرح و رنگ پارچه مبلی می شود و زیبایی مبل شما را دو چندان می کند.

Sofashik تعمیر مبل

اگر مدت زمان زیادی از خرید مبلمان شما نمی گذرد با کمی تعمیر می توانید مبلمان خود را نوسازی کنید، با این کار هم در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی می شود و هم طول عمر آنها را افزایش می‌دهید. یکی از مهمترین قسمت‌های مبل همان قسمت نشیمن آن است، هم باعث زیبایی ظاهری مبلمان می شود و هم تمام راحتی شما هنگامی که روی مبل نشسته اید به آن ربط دارد. خوشبختانه تعمیر فوم و اسفنج مبل یکی از راحت ترین کارها در امور مربوط به تعمیر مبل است که با طی کردن آموزش قدم به قدم زیر می‌توانید در مدت زمان کوتاهی تعمیر تشک مبل را در منزل انجام دهید. رویه کوبی مبل یکی از مهم‌ترین مراحل ساخت و یا تعمیرات مبلمان به شمار می‌رود. در واقع در این مرحله است که مبل‌های شما ظاهر جدیدی پیدا می‌کنند و مشکلاتی که پیش از این داشته‌اند، برطرف می‌شود. در این مقاله قصد داریم توضیحات جامعی در مورد فرآیند روکوبی مبل ارائه دهیم.

در نجاری مبل هر مرحله از کار به یک و یا چندین نفر سپرده میشود و کلیه مراحل تنها توسط یک نفر انجام نمیشود. نجاری مبل، تعمیر و مرمت بخش های مختلف انواع مبل را نیز شامل میشود و در صورتیکه مبل کیفیت خود را از دست داده باشد میتوانید آنرا به کارگاه نجاری بسپارید تا اقدامات لازم برای احیا آن صورت گیرد. متخصصان ما به سرعت به محل زندگی و یا کار شما ، بدون فوت وقت ، اعزام خواهند شد. برای بدست آوردن اطلاعات تکمیلی ، به مقاله مربوط به این بخش مراجعه بفرمایید.هر منطقه ایی از تهران بزرگ که زندگی می کنید ، بهتر است با مراجعه به وبلاگ مخصوص ( شمال تهران ؛ غرب ؛ شرق و جنوب تهران ؛ ) با نحوه خدمات رسانی خانه شیک جزئی تر آشنا شوید.

کارشناس برای بررسی مبلمان، برآورد هزینه و عقد قرارداد تعمیرات به منزل شما مراجعه می‌کند و روند روکوبی مبلمان آغاز خواهد شد. با شرایط اقتصادی کنونی، خرید یک مبل دیگر هزینه زیادی می طلبد و برای همین است که تعمیر و نوسازی مبل می تواند به خوبی از هزینه های شما بکاهد. این که از چه روشی برای تعمیر و نوسازی مبل استفاده شود بستگی به نوع خرابی، نوع مبل و دیگر مسائل دارد. در صورتی که شما از تعمیرات مبل راحتی در شرکت سوفا شیک بهره مند شوید، می توانید با هزینه کمتری مبلمان خود را به شکل روز اول درآورید.

البته مساله مهمی که در این باره باید مورد توجه قرار دهید، این است که قبل از انجام تعمیرات، با کارشناس این زمینه مشورت کنید تا از سالم بودن بدنه و اسکلت بندی مبل مطمئن شوید. هزینه تعمیر مبل استیل با توجه به مدل، تعداد مبلمان (ست 7 و 8 نفره – صندلی و میز ناهارخوری) و همچنین شدت آسیب وارد برآن، برآورد میشود. بطور کلی هزینه ثابتی برای تعمیر مبل استیل  یا سایر مبلمان وجود ندارد و هزینه نهایی آن بصورت توافقی و قبل از ارسال مبلمان به کارگاه به اطلاع شما خواهد رسید.

رنگ کاری مبل نیز یکی از روش های مقرون به صرفه است که به کمک ان می توانید تغییری اساسی در دکوراسیون داخلی خانه بدهید و بهترین نتیجه ممکن مد نظر خود را کسب کنید. عبارت کلاف سازی به معنی تجاری و بریدن قطعات مبل است و نیازمند دقت و حرفه ای بالا می باشد. استفاده از چوب های سبک و مقاوم و یک نوع در ساخت کل کلاف لازم است تا جابجایی مبل به راحتی صورت گیرد و مقاومت یکسانی داشته باشد پس هنگام تعمیر مبلمان توجه داشته باشید که کلافی انتخاب کنید که دارای مقاومت بالا باشد تا عمر مبل شما نیز افزایش داشته باشد.

قسمتی از وظایف یک رویه کوب مبل، رویه کوبی مبلمان قدیمی و از کار افتاده است. فراموش نکنید که پیش از اقدام به رویه کوبی، باید ابتدا تعمیرات لازم صورت گیرد. به عنوان مثال اگر قسمتی از مبل دچار شکستگی شده باشد، باید اول آن بخش را تعمیر کرد. همچنین در زمان تعمیر بهتر است که اسفنج های موجود نیز تعویض گردند. علاوه بر تمامی موارد مذکور، بررسی فنر و تسمه ها نیز از وظایف مهم رویه کوب می باشد.

چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۱۹۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید. اگر مبل شما از کلاف و چوب خوبی برخوردار میباشد به صرفه است که به فکر تعمیر کردن آن باشید. و گوشواره می باشد که جنس آن در هر مبلی عمر مفید آن مبل را مشخص خواهد کرد.

همچنین برای ثبت درخواست اعزام کارشناس و شروع فرآیند تعمیرات مبلمان نیز می‌توانید وارد بخش «ثبت سفارش» در سایت شوید. ما به شما کمک می‌کنیم که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کم‌ترین هزینه مبلمان منزل خود را نوسازی کنید. یکی از قسمت های مهم و اساسی در ساختمان هر مبلی، فوم آن است. فوم ها در قسمت نشیمن، استفاده صددرصدی تعمیرات مبل دارند و در انواع مختلفی تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا یکی از مواردی که منجر به تعمیرات مبل می شود؛ تعمیر فوم مبل می باشد. در کنار تعمیر و تعویض فوم مبل معمولا باید هزینه نجاری مبل را هم در نظر داشت و بدانیم که تعمیر نشیمن مبل با اقدامات نجاری هم همراه است و این هزینه ها در انتها محاسبه خواهد شد.

برای تشخیص بهتر بهترین چوب برای مبل باید به فاکتورهای مختلفی توجه داشته باشید. اما سه نکته ساده را بیان خواهیم کرد که به افراد غیر حرفه ای در صنعت مبلمان نیز کمک میکند که بهترین نوع چوب مبل را بشناسند. به عنوان مثال بهترین چوب مبل برای مناطق مرطوب، چوب های روس و رزینی هستند که مقاومت بسیاری دربرابر رطوبت دارند. مهم ترین ویژگی هایی که بهترین چوب برای مبل دارد را در ادامه بیان کرده ایم. برای مشاهده نمونه کارها و نظرات مشتریان میتوانید در وبسایت خانه شیک به ادرس sofashik.com مراجعه کنید.

تعمیرات مبل در کرج هم از جمله مناطقی است که خانه شیک، برعهده گرفته است و ساکنین نواحی مختلف کرج نیز می توانند از تجربه و سابقه این مجموعه در شهر کرج هم به راحتی برخوردار شوند. تعمیر مبل به مجموعه اقدامات و خدماتی گفته می شود که سبب نو شدن مبلمان کارکرده و تعویض قسمت های آسیب دیده مبل ، می باشد. همیشه نیاز به تعویض کلی و خریداری مبلمان جدید نخواهید داشت. کافی است مجموعه با تجربه را برای تعمیرات مبل خود پیدا کنید.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما
محتوای این سایت تنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی ارائه شده است و هرگونه استفاده از این محتوا باید با اندیشه و بررسی دیگر منابع همراه باشد و ما از استفاده تکراری و نابجای از آن تشویق نمی‌کنیم.