قیمت،طراحی و چاپ هولوگرام امنیتی دو بعدی و سه بعدی لیتوچاپچی

در حال حاضر با تعدادی از مشتریان معروف در سرتاسر دنیا همکاری می کنیم و به آن ها کمک می کنیم تا از اسنادی مانند گواهینامه و چک، کالا و کارت های بانکی خود محافظت کنند. اگر شک دارید که چاپ هولوگرام روش امنیتی مناسبی برای شماست یا خیر این بلاگ کمکتان خواهد کرد تا از بین گزینه های موجود پاسخ سوال خود را یافته و تصمیم مناسب را  اتخاذ کنید. بیشتر جنبه ی امنیتی دارد و برای تهیه ی آن از هولوگرام دو بعدی یا سه بعدی استفاده می شود .

جنس کلیشه آن پلاستیکی بوده و دارای طول عمر بالا و ماندگاری زیادی میباشد. کلیشه شیء ای است که مرکب را از سیلندر آنیلوکس گرفته و تحت فشار سیلندر به صورت مستقیم روی سطح چاپی آن را منتقل میکند. ساخت هولوگرام اوایل این نوع چاپ دارای کیفیت مورد قبولی نبود اما با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، کیفیت و دقت و ظرافت این چاپ به صورت محسوس و چشمگیری افزایش یافت و همانطور در حال پیشرفت و رو به بهبودی است .

چاپ هولوگرام

انواع هولوگرام ضد جعل ، هولوگرام دو بعدی و هولوگرام سه بعدی ، هولوگرام نقره ای و… با امکان مخدوش شدن موقع جدا شدن از سند جهت اصالت بخشی به کالا و خدمات… چاپ هولوگرام و تبلیغات شمال غرب کشور خدمات زیر را هم ارائه می کند چاپ هولوگرام دو بعدی ، هولوگرام نقره ای و انواع لیبل های پلی استر با مواد نرم آلمانی / لیبل گچی / لیبل لایه شونده… خدمات چاپ لیبل دارویی + چاپ هولوگرام تخصصی
در صنایع لوازم دارویی و بهداشتی به دلیل حجم بالای تقاضا و ورود کلاه برداران، چاپ هولوگرام اختصاصی به عنوان یک ابزار امنیتی برای جلوگیری از جعل و تقلب استفاده می شود. هولوگرام‌های سه بعدی تشکیل شده‌اند از ترکیب رنگ‌های مختلف و عمیق، که تصاویر گوناگونی را از زاویه‌های مختلف ارائه می‌دهند.

این مدل از لیبل ها جز لیبل های لوکس به شمار می روند که از ورق های آلومینیومی طلایی و نقره ای برای چاپ این مدل از لیبل ها استفاده می شود ، لیبل های متالایز استحکام و مقاومت خوبی دارند . اما اگر با ابعاد استاندارد خوانایی نداشته باشد میبایست یک قالب اختصاصی ساخته شود که این مورد مشمول هزینه بیشتر خواهد بود. لطفا جهت تبلیغات در سایت، فقط از طریق شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و واتس اپ با شماره زیر در تماس باشید. در این حالت اشکال یا متون را در ابعاد میکرونی در هولوگرام قرار می دهند.

مشتریان متوجه خواهند شد که سازنده می خواهد محصولات برچسب هولوگرافی خوب و معتبری را ارائه دهد. وقتی آن ها را می بینید، اولین چیزی که متوجه می شوید این است که شیک و باکلاس هستند. امکان سفارشی کردن آن ها در هر اندازه و شکلی، آن ها را کاملاً همه کاره می کند. در این حالت، اگر اندازه اشتباه را انتخاب کنید، برچسب‌ های شما با محصول مناسب نمی ‌شوند.

چاپ کاغذ پوستی

هولوگرام معمولا جهت اصالت کالا یا گارانتی محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. حداقل مقدار سفارش هولوگرم اختصاصی ۵۰۰۰ عدد بوده و حدوداً ۲۰ الی ۲۵ روز زمان می برد. هولوگرام اختصاصی قابلیت انتخاب طرح و سایز سفارشی و متن و طرح به صورت سه بعدی را دارا می باشد.

چاپ هولوگرام

یکی از ابزارهای مهم برای تامین اصالت و امنیت یک کالا همچنین اسناد و اوراق مهم داشتن هولوگرام می باشد. نصب هولوگرام بروی این اوراق همچنین دیگر کالاها نشاندهنده ی صحت و رسمیت آنها می باشد ناگفته نماند هولوگرام نیز باید تایید شده باشد تا دارای اعتبارباشد. با پیشرفت تکنولوژی دردنیای امروزه میتوان گفت هولوگرام نوعی چاپ است که بسیار خاص و جایگاه ویژه ای دارد که باعث ارزش بخشی به هر محصول می شود. این نوع چاپ ظاهری نقره ای دارد که با تابش نور حالت رنگین کمانی پیدا می کند و تغییر رنگ می دهد. این چاپ کاملا مسطح بوده که دارای اجزایی بسیار کوچک و یا درحدود یک میکرون می باشند. این برچسب طی انجام مراحلی پیچیده و دقیق بصورت عکسی سه بعدی به نمایش در می آید.

همانطور که گفته شد، ثبت اطلاعات شخص درخواست کننده برای چاپ این نوع لیبل از هر گونه جعل و کلاهبرداری از آن جلوگیری می کند. مزایای چاپ هولوگرام در دنیای تبلیغات و بازاریابی بسیار زیاد است. این تکنولوژی قدرتمند قابلیت برجسته کردن برند و محصولات شما را دارد و می‌تواند تجربه بصری منحصر به فردی را برای مخاطبان شما ایجاد کند. همچنین، با استفاده از چاپ هولوگرام امنیتی، می‌توانید از تقلب و جعل محصولات جلوگیری کنید و اعتبار برند خود را تقویت کنید.

هولوگرام در چه ابعادی قابل چاپ می باشد؟

هولوگرام ها حاوی اطلاعاتی درباره محصولات و همچنین امنیت و اصالت برند هستند. اینها بسیار مد روز هستند و معمولاً در ترکیبات رنگی و الگوهای جذابی هستند که تقریباً کپی کردن محتویات غیرممکن است. همچنین هولوگرام روی کارت های پلاستیکی برای محافظت در برابر جعل و برای تکمیل است. آن ها بر روی کارت های بانکی، کارت های اعتباری و کارت های با ظرفیت بالا اعمال می شوند. انواع مختلف هولوگرام سه بعدی و وید تخریبی از مهمترین آن ها هستند.

  • سینا پک آماده است تا پروسه طراحی تا چاپ هولوگرام مورد نظر شما با بهترین کیفیت به عهده بگیرد.
  • این شرکت مفتخر به انجام صدها پروژه فروش هولوگرام برای مشتریان داخل و خارج از ایران می‌باشد.
  • استفاده از هولوگرام ها در بسته بندی ارزش کالای شما را افزایش می دهد زیرا این برچسب ها جز دسته برچسب های لوکس و جذاب می باشند .
  • شرکت تخصصی چاپ ایده با داشتن جدیدترین ابزار ها و تکنولوژی های روز دنیا در زمینه چاپ ، پیشرو در این حوزه میباشد.

این نوع هولوگرام به هیچ عنوان قابل جداسازی نیست و جز یکی از امنیتی ترین هولوگرام ها به شمار می رود. در این نوع هولوگرام از عبارت هایی مثل OK-GENUINE-Original  استفاده می شود. این مدل هولوگرام با تکنیک دو بعدی و حالت باطل شوندگی تولید می شود. در این مدل هولوگرام پس از کندن هولوگرام از جای نصب شده کلمه باطل شد یا VOID نمایان می گردد . این دستگاه از تیغه های کوچک و متحرک برای برش طرح های شما از مواد چاپ شده، استفاده می کند. بنابراین این دستگاه کاندیدای خوبی برای برش دقیق طرح های چاپ شده شما است.

این لایه نهایی تضمین می کند که استیکر بسیار بادوام است و همچنین در برابر آب و آفتاب مقاوم است. این باعث می‌ شود که برچسب‌ های هولوگرام برای استفاده در برنامه‌ های بیرونی مناسب باشند. آن ها گاهی اوقات ضروری هستند، آن ها به برند شما کمک می کنند تا در بازار امروز منحصر به فرد بماند و به جلوگیری از محصولات تقلبی یا تقلیدی کمک کنند. این است که هولوگرام می تواند کاربردهای فراوانی برای شما داشته باشد و تجارت تان را بهبود بخشد همچنین می توانید برای سفارش و چاپ هولوگرام مورد نظرتان به آلتینای مراجعه نمایید. مثلا رنگ، طرح برای هولوگرام نیز مهم است از عوامل دیگر می توان به چاپخانه و هزینه هایی که برای هولوگرام استفاده می شود اشاره کرد که درواقع هر چه بهتر هولوگرام چاپ شود باعث جلب اعتماد مشتریان زیادی نیز می شود.

ساده ترین افکت در هولوگرام می باشد که یک شکل یا متن را به صورت تخت و دو بعدی نمایش میدهد. از هولوگرام های تولیدی در موارد گوناگونی استفاده می شود که برخی از آنها موارد زیر می باشند. مزیت این لیزر نسبت به سایر لیزر ها این است که می تواند در میلی ثانیه نور پردازی بیشتری کند .از این نوع برای عکاسی چهره بسیار استفاده می شود. برای تشکیل این نوع هولوگرام عملیات میانی که شامل تهیه ی هولوگرام اصلی و به دست آوردن فرم نیکلی است حذف شده و لیزر را به صورت مستقیم به فتوپلیمر می تابانند .

این نوع دارای تصاویر یا نوشته هایی است که به محض برداشته شدن از روی سطح کالا، آن را از خود به جای میگذارد و از این لحاظ شباهت بسیاری به برچسب وید (VOID) دارد. این دسته از برچسب های هولوگرامی، هنگام کنده شده، عبارت VOID را روی سطح از خود به جای میگذارند. تعداد هولوگرام ممکن است تأثیری در قیمت و روند تولید داشته باشد.

سفارش و چاپ هولوگرام با قیمت ارزان در چاپو با تحویل رایگان در تهران، بهترین قیمت طراحی و چاپ هولوگرام با کیفیت در مجموعه انجام میشود. برای امنیت و جلوگیری از سوءاستفاده شدن از محصولات خود هولوگرام اختصاصی برای محصولات خود چاپ کنید. دیگر نوع چاپ هولوگرام تصویر تکرار شونده بوده که مانند یک رول کاغذ دیواری تصاویر در آن تکرار می شود؛ مهمترین مزیت این نوع چاپ راحتی بیرون کشیدن یک طرح خاص از آن است که می‌توان گفت تنوع بی نظیری دارد.

یکی از خصوصیات جالب هولوگرام نمایش تصاویر سه بعدی است که حتی با استفاده از جدیدترین روش های کپی و اسکن نیز قابل کپی برداری نبوده و با روش های دیگر هم قابل تولید نیستند. آنها را نمی توان از سطح مورد استفاده جدا کرده و به محل دیگری انتقال داد و در صورت کنده شدن امکان استفاده مجدد از آنها وجود ندارد. هولوگرام ها این قابلیت را دارند که در آنها تصاویر با کدهای مخفی که در زیر نور معمولی قابل رویت نبوده و فقط تولید کننده و صاحب هولوگرام از محل آن آگاه هستند، گنجانده شود. حتی می توان تصاویر یا متون میکرونی ای در داخل هولوگرام قرار داد که بسته به اندازه ها فقط با ذره بین با میکروسکوپ قابل مشاهده باشند. امکان تولید هولوگرام در اندازه، شکل، تیراژ و رنگهای مختلف وجود دارد. پس از سفارش هولوگرام بسته به نوع و تیراژ مورد نظر برچسب های هولوگرام شما بین 2 تا 7 روز کاری آماده می شود.

چاپ هولوگرام

چاپ لیبل شما رابطه مستقیمی با دید مشتری و انتخاب ایشان خواهد داشت و میزان چسبندگی در چاپ لیبل و چاپ لیبل پشت چسبدار به نوع کاغذ لیبل بستگی خواهد داشت. در تقسیم بندی انواع طراحی و شماره های مندرج در آگهی تماس بگیرید. شما می توانید هولوگرام امنیتی دو بعدی و سه بعدی را در اندازه و طرح های گوناگون چاپ کنید و سبب تمایز محصولات خود با سایر رقبا شوید .

بسته بندی هولوگرافی انعطاف پذیر را می توان برای محصور کردن هر چیزی استفاده کرد و یک گزینه بسته بندی فوق العاده همه کاره است. این برچسب های هولوگرام به صورت عمده و انبار شده تولید می شوند و به مشتریان مزیت قیمتی می دهند. آن ها مدت زمان طراحی و ساخت را کاهش می دهند و راه حلی سریع و عملی برای کاربران یکباره ارائه می دهند.

چاپ هولوگرام

تحقیق و انتخاب تولیدکننده- برای سفارش و چاپ هولوگرام، ابتدا باید تحقیق کنید و تولیدکننده‌ای را پیدا کنید که قادر به تولید هولوگرام با کیفیت و قیمت مناسب باشد. تعیین نوع و طرح هولوگرام– قبل از سفارش، باید نوع و طرح هولوگرام را تعیین کنید. هولوگرام‌ها می‌توانند شامل لوگو، متن، الگوهای سه بعدی و امنیتی مختلف باشند. همچنین، باید تصمیم بگیرید که آیا هولوگرام روی برچسب جداگانه قرار گیرد یا مستقیماً بر روی محصول چاپ شود. یکی از انواع رایج در هولوگرام ها، هولوگرام عمومی است.امروزه انواع هولوگرام و کاربرد آن در سازمان ها و شرکت های مختلف بسیار رواج پیدا کرده است. زیرا برچسب هولوگرام بر روی کالاها، اسناد و مدارک باعث شده تا اعتماد مصرف کننده جلب شده و البته کالا را از هر گونه کپی برداری به دور نگه دارد.

این فرآیند چاپ هولوگرام سه بعدی در نتیجه تصاویری با جلوه‌های ویژه و حرکت دار ایجاد می‌کند که در نتیجه ظاهری بسیار زیبا و جذاب برای محصولات تولید می‌شود. سابقه فعالیت صنایع چاپ و بسته‎بندی سینا در عرصه تولید و چاپ هولوگرام به بیش از 2 دهه می‎رسد. سالیان سال است که طراحی هولوگرام به یکی از مهم‎ترین و متداول‎ترین ابزارهای تأمین امنیت اسنادی همچون بلیت، چک و اوراق بهادار تبدیل شده ‎است. طی این سال‎ها و همگام با پیشرفت تکنولوژی شاهد اضافه شدن خصوصیات و ویژگی‎های شگفت‎انگیزی بوده‎ایم که آن‎ها را به بهترین گزینه برای حفظ امنیت اسناد و مدارک و جلوگیری از جعل آنها تبدیل می‎کند. سیناپک برای تعداد زیادی از شرکت‌ها هولوگرام طراحی و چاپ کرده است تا بتوانند علاوه بر حفظ و تقویت هویت برندشان، در برابر اقدامات جعل و کلاه‌برداری نیز ایمن باشند.

چاپ هولوگرام

خوشبختانه راهکارهای بسته بندی هوشمند به کاهش موفقیت چنین اقلامی کمک کرده است. بسیاری از شرکت ‌های بزرگ دارویی برای محافظت از یکپارچگی محصولات خود به برچسب ‌های هولوگرام، مهر و موم، تکه ‌های با مهر داغ و فویل ‌های بسته ‌بندی تاول ‌دار وابسته هستند. با پیچیده تر شدن راه حل های امنیتی این محصولات برای رفع نیازهای شرکت ها، فناوری های مختلفی توسعه می یابد. برچسب ‌های هولوگرام بهترین راه برای به دست آوردن حداکثر جذابیت برای محصولات شما هستند. به عنوان مثال، اگر با لوازم آرایشی سر و کار دارید، باید به آن ها نیاز داشته باشید. طراحی و چاپ لیبل پشت چسبدار هویت بصری هر محصولی را تضمین می کند.

گروه نوژیک با سرمایه نیروی انسانی جوان، متعهد و خلاق و با گذشت چندین سال سابقه فعالیت و کسب تجارب با نیروی مضاعف در مسیر تبلیغات، بازاریابی، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ در حرکت است. گروه نوژیک در تلاش است تا نقش موثری در توسعه بازار مشتریان خود و ارتقاء آگاهی مخاطبان داشته باشد. با این حال، اگر ابعاد اشتباه را انتخاب کنید، هرگز در بازاریابی محصول خود موفق نخواهید شد. استفاده از هولوگرام نیز یکی از نکاتی است که در بازاریابی مورد استفاده قرار میگیرد. دانشمندان در تکنیکی به نام تداخل‎ سنجی هولوگرافی از یک قطعه‎ی موتور مانند، یک هولوگرام می‎سازند .

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما