لینک سازی خارجی چیست؟ چگونه بک لینک حرفه ای بسازیم؟ الو کانتنت

Read more about Click سفارش بک لینک آسان here.

استفاده از سایت های رزومه ساز آنلاین این شرایط را برای شما مهیا می کنند که ضمن استفاده از خدمات مرتبط برای رزومه سازی بستر مناسبی برای ساخت بک لینک رایگان و قوی نیز بدست آورید و از این طریق با یک تیر دو نشان بزنید. بعضی از این سایت ها عبارتند از مواردی که در جدول رو به رو مشاهده می کنید. • بک لینک را از سایت های معروف و شناخته شده در زمینه فروش بک لینک نخرید.

سفارش بک لینک خارجی

با استفاده از تخصص و داده های منحصر به فرد خود ، می توانید منبعی برای سایر وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران شوید. مطابق هر کمپین تبلیغاتی ، یک پیام کوتاه قانع کننده و یک ایمیل سفارشی به شما کمک می کند تا برجسته شوید. قسمت خلاق این تاکتیک این است که شما می توانید از همین روش برای پس گرفتن پیوندها برای نام های دیگر که مربوط به نام تجاری شما هستند استفاده کنید – از جمله رویدادهایی که سازمان می دهید ، نام کارمندان ، گزارش های تحقیقاتی و غیره. با ارسال تیکت، حداکثر تا یک روز کاری، پاسخ سوالات خود را از تیم تخصصی وبمسترسلام خواهید گرفت.

سفارش بک لینک خارجی

چراکه موتور جستجوی گوگل امروزه بسیار هوشمند بوده و مشاهده شده که در مواردی سایت‌هایی که مرتکب خرید بک لینک انبوه یا خارجی می‌شوند را مجازات می‌کند. بک لینک‌هایی که متخصصان سئو آن‌ها را با کیفیت توصیف کرده و گوگل آن‌ها را رأی به اعتبار وب‌سایت شما به حساب می‌آورد. این نوع بک لینک‌ها در قالب رپورتاژ آگهی در سایت‌های معتبر منتشر می‌شوند. بک لینک‌ها بیشتر بر روی لینک سازی خارجی و ایجاد ارتباطات با سایت‌های دیگر تمرکز دارند و معمولا در سایدبار و فوتر سایت ها قرار می گیرند،در حالی که رپورتاژ بیشتر بر روی ثبت محتوا در دیگر وبسایت ها تمرکز دارد. هر دو روش می‌توانند به بهبود سئو و رتبه‌بندی وبسایت شما کمک کنند، اما رویکرد و روش اجرایی آنها متفاوت است. دو مورد در مورد خطرات خرید بک لینک وجود دارد، اول اینکه ممکن است پول خود را هدر دهید.

سفارش بک لینک خارجی

ما در تلاشیم و مفتخریم تا بهترین خدمات خرید و سفارش لینک سازی را با رعایت نکات مهم و با بهترین قیمت برای بهبود سایت شما انجام دهیم. اگر رقبایی که در صفحه اول گوگل دارید را بررسی کنید خواهید دید که یکی از دلایل رتبه بهتر آن‌ها، داشتن بک لینک قدرتمند است. همان‌طور که شما برای وب سایت خود اقدام به سفارش بک لینک می‌کنید رقبا نیز برای بهبود رتبه و رشد وب سایت خود لینک‌سازی می‌کنند.

از این رو چنانچه می‌خواهید در فضای رقابتی امروزه حضور قدرتمندی داشته باشید و به جایگاه و رتبه‌های بالاتری دست‌یابید ابتدا می‌بایست بتوانید در صفحات وب دیده شوید. یکی از بهترین راه‌های دیده‌شدن، لینک‌سازی باکیفیت است چرا که سفارش بک لینک باکیفیت موجب می‌شود در کوتاه‌ترین زمان به صفحات اول گوگل برسید. ارتقا رتبه وب سایت در نتایج موتورهای جستجو یکی از مهم‌ترین مزیت‌های خرید بک لینک است. چنانچه بک‌لینک‌های سایت شما به صورت اصولی توسط خودتان یا یک تیم مجرب ساخته شود بعد از مدتی شاهد رشد چشمگیر رتبه‌های وب سایت خود خواهید بود.

دو نوع بک‌لینک اصلی وجود دارد که یکی از آن‌ها از دیگری با ارزش‌تر است. به جای وقت گذاشتن و استفاده از چندین بک لینک بی کیفیت از قدرت بک لینک های وب ۲ لذت ببرید. به طور مثال تصور کنید شما طی یک سال گذشته ۵۰ لینک به سایت خود داشته‌اید و گوگل از این تعداد آگاهی دارد. اما به طور ناگهانی در یک بازه زمانی کوتاه، مثلا یک ماه این تعداد به ۲۵۰۰ لینک افزایش پیدا می‌کند. در هر دو صورت، باید هرچه سریع‌تر به فکر حل مشکل به وجود آمده باشید.

خرید بک لینک برای ارتقای جایگاه سایت ریسک بالایی دارد و برای همه سایت‌ها توصیه نمی‌شود. به همین خاطر است که اصرار داریم هنگام خرید بک لینک و برای استفاده از این تکنیک بسیار محتاط عمل کنید. بسیاری از متخصصان سئو خرید بک لینک را در دسته سئو منفی قرار می‌دهند.

استراتژی‌های بسیار پیشرفته‌ای هم وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را پس از مدتی به کار بگیرید، اما نکاتی که در این مقاله بیان شد برای افرادی که به تازگی با سئو آشنا شده اند، بسیار مفید خواهد بود. مطمئناً نوشتن یک محتوا و قرار دادن آن در وب سایت شخص دیگری، امری کاملاً زمان بر است. با انتشار محتوا در وب سایت دیگران، شما خودتان را به مخاطبان جدید معرفی می‌کنید.

در آخر هم نکاتی را خواندید که باید در هنگام بک لینک گرفتن برای جلوگیری از مشکوک‌شدن و جریمه گوگل رعایت کنید. قطعا می‌دانید که لینک بیلدینگ تنها یکی از تکنیک‌هایی است که برای بهبود رتبه سئو سایت خود باید از آن استفاده کنید. تکنیک مهم دیگری که نباید از آن غافل شوید، ساخت سایتی اصولی و کاربرپسند است. با فروشگاه‌ساز شاپفا می‌توانید به راحتی سایتی با چنین مشخصاتی طراحی کنید. یکی از بهترین روش ها برای ساخت بک لینک رایگان و با کیفیت استفاده از سایت های اشتراک ویدیوی ایرانی و خارجی است. در این گونه سایت ها هم می توانید با فعالیت مستمر موجب بهبود سوشال سیگنال برند خود شوید که در نهایت برای سئو شما هم موثر است و هم می توانید با بهره گیری از فرصت ایده آل بک لینک سازی شرایط سایت خود را بهبود ببخشید.

از دیگر روش‌هایی که می‌توانید برای گرفتن بک لینک رایگان روی آن حساب کنید، مراجعه به سایت‌های پرسش‌وپاسخ است. در این سایت‌ها می‌توانید با پاسخ‌دادن به سوالات مرتبط دیگران نه تنها اعتماد آن‌ها را جلب کنید؛ بلکه هوشمندانه بک لینکی به سایت خود بدهید. احتمالا بک لینکی که از این سایت‌ها دریافت می‌کنید، نوفالو است؛ اما نگران نباشید. خرید بک لینک می تواند، راهکار بسیار مناسبی برای توسعه کسب و کار و بهبود سئوی سایت شما باشد. بک لینک یکی از مواردی است که گوگل در زمان امتیاز‌دهی آن را مورد بررسی قرار می‌دهد و باید نسبت به آن حساسیت ویژه‌ای داشته باشید. نوع لینک و محتوای لینک (مرتبط بودن یا نبودن آن با مقالات شما) از مواردی است که شما باید آنها را در نظر بگیرید و نکته مهم تر این است که شما باید کاری کنید که به صورت طبیعی لینک دریافت کنید تا سئوی کلاه سفید محسوب شوند.

فقط به خاطر داشته باشید که لینک‌هایی که از سایت‌های معتبر می‌آیند بیشترین ارزش را دارند. بک‌لینک‌ها نقش مهمی در الگوریتم موتورهای جستجو، سئو و استراتژی برای رشد وب‌سایتتان دارند. فرض می‌شود که شما یک وبلاگ‌نویس هستید و مقاله بسیار جالبی در مورد یک رویداد ورزشی نوشته‌اید. در مبحث دوره اموزش سئو در شیراز به طور کامل نحوه عملکرد این بک لینک ها را شرح میدهیم. بک‌لینک‌ها، لینک‌هایی از یک وب‌سایت به صفحه‌ای در وب‌سایت دیگر هستند.

انواع مختلف بک لینک قوی که به یک وب سایت اشاره می کنند نقش مهمی در نحوه تعیین ارزش سایت توسط موتورهای جستجو ایفا می کنند. بک لینک قوی نیز نامیده می شوند ، اما هنوز یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی مورد استفاده در الگوریتم های جستجو هستند. بدون شک ، دو نیروی محرک اصلی برای SEO موثر محتوا و بک لینکها هستند. اگر چه در بسیاری از نشریات بزرگ سئو در مورد خرید بک لینک صحبت نشده است، اما می توانید مطمئن باشید که خرید بک لینک معتبر به اندازه هر چیز دیگری در اصول سئو معمول است.

سفارش بک لینک خارجی

و در آخر نیز به طور کلی اگر قصد خرید بک لینک دارید از سایت‌هایی خوشنامی اقدام به تهیه کنید که نزد گوگل اعتبار و جایگاه بالایی دارند و به‌طور روزانه کاربران زیادی به آن‌ها سر می‌زنند. در این روش، با ساخت بک لینک لایه‌ای و تودرتو با هدف افزایش قدرت لایه‌های قبلی و دوری از پنالتی شدن، سریع و البته مطمئن می‌توانید رقابتی‌ترین کلمات را به صفحه اول گوگل برساند. رپورتاژ آگهی امروز یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین سرویسهایی است که میتواند به سئوی سایت کمک شایانی بنماید. در پلن 1 رپورتاژ آگهی رایاطرح ما یک متن رپورتاژ یونیک در زمینه کلمات کلیدی شما همراه با تصویر در 8 سایت خارجی با اتوریتی بالا قرار می دهیم.

برای درج بک لینک های شما در این منابع، ابتدا یک محتوای یونیک (یکتا و غیرکپی) ایجاد و لینک در داخل متن ایجاد می شود. مطلب منتشر شده به هیچ عنوان در دسته بندی رپورتاژ منتشر نخواهد شد و یا تگ تبلیغات یا آگهی نمی خورد. در صورتی که قصد خرید بک لینک جامع ندارید، می تونید به طور جداگانه اقدام به سفارش خدمات بک لینک رپورتاژی کنید. بک لینک رپورتاژی خبری مجله ای اختصاصی نشونت از سری منابع اختصاصی نشونت هستند که می تونید از این منابع بک لینک های با کیفیت دریافت کنید.

سفارش بک لینک خارجی

اما یک مشکل وجود دارد؟ گوگل به وضوح اعلام می کند که اگر سایت ها به خاطر بهبود رتبه بندی شان بک لینک های پولی خریداری کنند، قوانین این موتور جستجو را نقض کرده اند. هرگونه وب سایتی که در این زمینه مشارکت داشته باشد ممکن است پنالتی گوگل شامل حال آن سایت شود. و در آخر نیز توصیه می‌کنیم اگر قصد لینک سازی دارید سعی کنید از روش ریپورتاژ آگهی استفاده کنید که جز خرید بک لینک دائمی محسوب شده و به شدت برای سایت شما سودمند است و نتایج آن فوق‌العاده است. اقداماتی مانند خرید بک لینک به تعداد زیاد، فروش بک لینک ها و خرید شبکه های تبادل بک لینک جزء روش هایی هستند که توسط گوگل منع شده است. به طور کلی، زمانی که لینک خود را به صورت no follow تبدیل می کنید، به گوگل اعلام می کنید که مایل نیستید ارزش و اعتباری از صفحه سایت شما به صفحه های دیگر منتقل شود. زمانی که سایت دیگری در مطالب و محتوای خود، به صفحه اصلی یا سایر صفحات سایت ما لینک می دهد، فرایند ساخت بک لینک صورت گرفته است.

از این رو غافل نشدن از این فرصت بی نظیر برای ساخت بک لینک های دائمی و رایگان می تواند بسیار برای کسب و کار و سایت شما مفید باشد. بک لینک‌های کامنتی نیز عموما رایگان هستند و باید به صورت دستی و یا با استفاده از
ربات‌های مخصوص، آنها را ایجاد کنید و این بک‌لینک‌ها به برندسازی شما بسیار کمک خواهند کرد. در ادامه مبحث به بررسی
تاثیر خرید بک لینک و بایدها و نبایدهای این کار خواهیم پرداخت. لینک اسپم با ارسال لینک در وب‌سایت‌ها، انجمن‌های گفتگو، نظرات وبلاگ، دایرکتوری‌ها یا هر سایت آنلاین دیگری که در آن لینک بین صفحات بر اساس شایستگی به دست نمی‌آید، ایجاد می‌شود. بک لینک اسپم برای ایجاد بک لینک در صفحات و وب‌سایت‌ها بدون توجه به زمینه یا تجربه کاربر برای دستکاری رتبه‌بندی موتورهای جستجو به کار می‌رود.

همچون اشتراک‌گذاری محتوای شما توسط بازدیدکنندگانتان در شبکه‌های اجتماعی. اما سوال این است که آیا باید همچنان منتظر نشست تا کاربران لینک‌های ما را به اشتراک بگذارند؟ پاسخ روشن است، خیر! اینجاست که مباحث لینک‌سازی و خرید بک لینک معتبر و ارزان مطرح می‌گردد. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه بک لینک بگیریم، کافیست ادامه توضیحات را ملاحظه نمائید. اگر یک صفحه با اعتبار بالا به صفحه ای از وبسایت شما لینک بدهد اما مشخص شود که این صفحه هیچ پشتوانه ندارد، ضمن کاهش تاثیر لینک، موجب ایجاد شک در گوگل برای بررسی لینک سازی شما و کشف جعلی بودن فعالیت خواهد شد. در نتیجه تیم سئو روز برای طبیعی جلوه دادن رپورتاژ و افزایش اثرگذاری، چند بک لینک معتبر و قابل استناد را برای صفحه رپورتاژ در نظر میگیرد تا کسب و کار شما بهترین خروجی ممکن را از کمپین خرید بک لینک دریافت کند.

سفارش بک لینک خارجی

ثبت نام کنندگان جدید برای دریافت این نوع دامنه باید مؤسسات آموزش عالی وابسته به ایالات متحده باشند با این حال، بیشتر موسسات از دامنه .edu در ایالات متحده استفاده می کنند. از قسمت آرتیکل سایت لینکداین هم میتوانید استفاده کنید که تاثیر گذاره ، از فیسبوک و توییتر هم غافل نشید . از آن زمان ، گوگل با به روز رسانی الگوریتم پنگوئن شروع به سرکوب شیوه هایی مانند این (که اغلب به عنوان SEO کلاه سیاه نامیده می شود) کردند. استفاده از سئو در دنیای مدرن برای رسیدن به جایگاه بالاتر در سایت‌ها و مرورگرهای مختلف اهمیت بسیاری دارد. بارها و بارها این سوال را شنیده ایم که چگونه یک سایت را سئو کنیم و به نتیجه دلخواه برسیم؟… مشاوره و رفع نگرانی های شما در رابطه با سایتتون کاملا رایگانه و میتونین با خیال راحت با ما مشورت کنین و در صورت تمایل اقدام به سفارش کنید .

گرفتن بک لینک آنقدر اهمیت دارد که یک بی دقتی در نحوه گرفتن بک لینک یا انتخاب اشتباه وب سایت برای بک لینک، می تواند سئو سایت را به یکباره تحت تاثیر قرار دهد. سفارش بک لینک دائمی، تنها راه حل برای بهبود نتایج کلمات کلیدی شما در موتورهای جستجو است. ما در مقاله بک لینک رایکان  لیستی از سایتهای با دامین اتوریتی بالا برای شما آماده کرده ایم که می توانید از آنها برای ساخت بک لینک دائمی استفاده نمایید. اگر صاحب سایت یا کارشناس و متخصص سئو هستید، حتما می دانید هنوز هم بک لینک ها، یکی از تاثیر گذار ترین فاکتورهای رتبه بندی سایتها در گوگل هستند. برای رشد سایت شما با کلمه کلیدی انتخابی شما، می بایست بهترین بک لینک ها را با الگوهایی امتحان شده روی صفحه فرود مربوط به همان کلمه کلیدی بسازید.

این راه هم باعث افزایش ترافیک سایت شما می‌شود و هم به رتبه گرفتن سایت کمک می‌کند. اینکه سایت داشته باشید، پول هنگفتی برای طراحی کاربری سایت بپردازید، کلی خدمات ارائه دهید و بهترین عکس‌ها را از محصولاتتان بگیرید اما ندانید که پرسونای مشتری چیست و چه جامعه هدفی دارید، تمام تلاش‌تان بی‌نتیجه خواهد بود. با داشتن استراتژی سئو می‌توانید سایتی داشته باشید که کاربران موردنظر شما را به سایت جذب می‌کند؛ آن‌هایی که هدف شما هستند و قرار است برای شما سودآوری داشته باشند.

بهتر است قبل ساخت بک لینک حتما به نوع url های خود دقت کنید برای همین مطالعه تفاوت لینک‌ فالو (follow) و نوفالو (nofollow) و تاثیر آن در سئو برای شما ارزشمند است. با توجه به همین موارد ساده به‌راحتی می‌توانید وبلاگ‌های واجد شرایط را به‌منظور ساخت بک لینک بیابید و مورداستفاده قرار دهید. برای خرید بک لینک edu و رپورتاژ دانشگاهی (edu) و خارجی می توانید یکی از سرویس های زیر را انتخاب کنید. برای دیدن لیست سایتهای خارجی و دانشگاهی در واتساپ یا تلگرام پیام دهید. برای خرید بک لینک با قیمت ارزان و مناسب (با کیفیت بسیار خوب) می توانید یکی از سرویس های زیر را انتخاب کنید. هر سایت یا صفحه ای که در اینترنت به شما لینک بده، اون لینک اصطلاحاً بک لینک نامیده می شه.

همه آنها نکاتی است که نشان می دهد یک سایت برای پیوندها پول دریافت می کند. در انتها لیست بک لینک های ساخته‌شده به همراه جزئیات کامل نظیر زمان درج، نوع بک لینک، صفحه لینک‌شده، انکرتکست استفاده‌شده، تعداد لینک‌های خروجی و یوزرنیم و پسورد سایت‌هایی که نیاز به ثبت‌نام داشته‌اند برای مشتری ارسال می‌گردد. هزینه و قیمت پکیج بک لینک هر سایتی هم بسته به نوع خدمات ارائه شده، تعداد بک لینک های دریافتی، بالا یا پایین بودن دامین آتوریتی و پیج آتوریتی آن سایت، فالو یا نوفالو بودن لینک ها و… متفاوت خواهد بود.

در این روش، شما در ازای پرداخت مبلغی مشخص، لینک صفحه اصلی یا صفحه خاصی از سایت خود را در یک وب ‌سایت پربازدید قرار می‌ دهید و با این کار بازدید کنندگان آن وب ‌سایت را به سمت سایت خود جذب می‌ کنید. توجه کنید ، رعایت توازن در دریافت لینک های فالو ، نوفالو و سوشال سیگنال امریست که بسیار از وبمستران آن را رعایت نمی کنند . وقتی لینکی به سایت شما داده می شود می تواند با استفاده از کد HTML به صورت “فالو” یا “نو فالو” داده شود.

با این حال باز هم برخی از کاربران با بی توجهی به این اخطار، تصور می‌کنند با خرید بک لینک می‌توانند گوگل را فریب دهند. در حالی که نظارت گوگل بر خرید بک لینک بسیار شدید بوده و به خوبی متوجه این موضوع می‌شود. برخی از ادمین های وب‌سایت‌ها و متخصصان بی‌تجربه سئو با خوش‌بینی به این قضیه می‌نگرند که گوگل اصلاً چگونه قرار است بفهمد که بک لینک خریداری کرده‌اند.

چنین نتیجه ای تنها با یک فعالیت اصولی در مباحث سئوی خارجی و داخلی قابل دستیابی هست که خرید بک لینک مناسب هم یکی از مواردیست که باعث می شه بتونید چنین نتیجه رضایت بخشی رو شاهد باشید. گوگل به خوبی می دونه که رقبا در هر زمانی ممکنه به سایت شما آسیب برسونن. برای همین موضوع، امکاناتی رو برای شما فراهم کرده که با بررسی دوره ای بک لینک های خودتون، بک لینک های نامناسب رو پیدا کرده و بک لینک های اسپم رو دیساوو کنید.

زمانی که یک وب سایت با اعتبار بیشتر نسبت به شما، به یکی از صفحات سایتتان لینکی می دهد، در واقع از شما تعریف کرده است. همین مسئله سبب می شود که گوگل ارزش و اعتبار خاصی را برای شما در نظر بگیرد. تاثیر بک لینک در سئو سایت، دقیقا مثل زمانی است که یک فرد معتبر از شما تعریف کند. اگر علاقمند هستید تا فعالانه با رقبای خود در بازار رقابت نمایید، با ما همراه باشید. اما باید مسیری بسازید تا کاربران بتوانند وبسایت شما را پیدا کرده و به محتوای آن دسترسی داشته باشند. شما می توانید با قرار دادن علائم و نشانه ها در طول مسیر، کاربران را به سمت محتوای جذاب خود هدایت نمایید.

حتی اگر نامه پیگیری از نویسنده دریافت نکرده اید ، به انتشارات توجه داشته باشید تا ببینید آیا در نهایت نقل قول شما به قطعه تبدیل می شود یا خیر. وقتی برای تهیه کردن مطالعه به سراغ نویسنده می روید ، فراموش نکنید که چرا محتوای شما ارزش نمایش دارد. کلید بدست آوردن پیوندهای متنی یافتن چشم انداز مناسب پیوند برای دستیابی به آن است. با تحقیق در مورد مقالاتی که مربوط به محتوایی هستند که تبلیغ می کنید و از قبل دارای بخش “بیشتر بخوانید” ، می توانید آنها را پیدا کنید .

با سفارش این پکیج‌ها، به دلیل جامعیت سرویس، نیازی به سفارش پلن های دیگه نیست. از این رو، پکیج های جامع، جزو کامل ترین و بهترین پکیج‌های لینک سازی محسوب میشن. جزئیات و توضیحات بیشتر در مورد هر پکیج با کلیک روی عنوان سرویس مربوطه قابل مشاهده هست. یکی از بهترین شکل های خرید بک لینک، خرید بک لینک خارجی ، خرید رپورتاژ خارجی و لینکسازی در سایت های غیر ایرانی است. این برای زمانی که شما یک سایت به زبان انگلیسی و غیرفارسی گذاشته‌اید.

همچنین این مدت زمان به سطح رقابتی موضوع سایت شما و هزینه ای که انجام می دهید بستگی دارد. Ultimate Guide بخشی از محتوا است که به عنوان بهترین ، جامع ترین منبع در مورد یک موضوع مشخص طراحی شده است. این اطلاعات شامل اطلاعات کافی است که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن لازم نیست به جای دیگری بروید.

در پلن 2 شما میتوانید دو متن همراه با تصویر و لینکهایتان برای ما ارسال نمایید و ما متن شما رادر 10 سایت فارسی با پیج اتوریتی تا 36 قرار می دهیم. اما استفاده غیراصولی از آنها می تواند باعث پنالتی شدن وب سایت شما شود . متخصصان سئو بر این باور هستند که سومین عامل مهم در بهینه ‌سازی سایت برای موتورهای جستجو، لینک ‌سازی خارجی است. همان طور که قبلا گفتیم، بک لینک نقش مهمی در افزایش رتبه سئو سایت دارد. بنابراین، اگر این فاکتور مهم را نادیده بگیرید، دیر یا زود رقبا، شما را پشت سر می‌ گذارند و حتی ممکن است به طور کامل از دور خارج شوید. هم بله و هم خیر، چون اگر به صورت غیر طبیعی همه بک لینک هایی که به سمت سایت شما داده می شود فالو باشند، کمی نگران کننده خواهد بود.

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما
محتوای این سایت تنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی ارائه شده است و هرگونه استفاده از این محتوا باید با اندیشه و بررسی دیگر منابع همراه باشد و ما از استفاده تکراری و نابجای از آن تشویق نمی‌کنیم.